torsdag den 30. januar 2014

Årsopgørelse 2013

Det kedelige
Kærester: 1
Rygestop: 0
Jobs: 2
Praktik: 1
Uddannelser: 1
Lejlighed: Kaos
Rejser: Rom, Normandiet og Paris
Nye venner: 0
Mistede venner: 1
Psykiatriske forløb: Stolpegården
Indlæggelser: 0
Gange på psykiatrisk skadestue m. andre: 2
Vægt tabt/ taget på: Forholdsvist stabilt

Jeg havde aldrig klaret det uden
1) Kaffe
2) Humor
3) Røde L.A.
4) Tandtråd

Mest brugte sætninger i 2013
1) jeg er så træt!
2) jeg elsker dig!
3) på beløbet!

Undervurderede ting
1) Venskab
2) Vatpinde
3) I can't believe it's not fløde-fløde

2013 har været helt specielt. Det startede turbulent med at følge min veninde på den lukkede samt at mig og min mands forhold var i fare pga. min fortid. Jeg confessede alt for ham, også tog vi til Rom, på mit livs mest romantiske rejse.
Så kom der ro på. Helt og i flere måneder. Godt nok mange år siden. Var glad, havde en hverdag og passede min behandling.
Sommeren var lige så fantastisk. Indtil min boligsituation spidsede til. I takt med, at mig og mandens forhold bliver bedre og bedre - blev det sværere.
Så startede min praktik, der varede året ud. Jeg blev fysisk og psykisk sat på prøve, og jeg har lært mine grænser og mig selv rigtig godt at kende. Arbejdsuger, der på et minimum var 41 timer og maksimum 55. Plus minimum 10 timer i tog om ugen. Jeg har haft travlt, har skulle prioritere, og har ikke kunnet være og give det samme som jeg plejer til dem jeg elsker. Manden forstod, og nød det jeg havde. Mens jeg mistede nogle på det. Det var hårdt, men måske nødvendigt for nu?

2013 har været et langt mere stabilt år, end hvad mit liv ellers har været. Det har stået i selvudviklingens tegn, og givet mig noget selvtillid samt troen på, at jeg kan have det liv, jeg altid har drømt om.

 










4 kommentarer:

  1. det siste bildet med alle låsene hvad er ideén med dem ?

    SvarSlet
  2. Det er en bro over Seine i Paris. Kærestepar kan sætte en lås der, som symbol på evig kærlighed. Lidt kliché, men der er faktisk også lavet en i kbh ved Fisketorvet :)

    SvarSlet
  3. Okay, nu har jeg læst samtlige indlæg i løbet af de sidste tre - fire aftener. Du rør mig, du får tårer frem i mine øjne og smil på min læbe. Du er beundringsværdig. Hold hovedet højt, du skal nok finde din vej ud af tankespind, spiseforstyrrelse og kærligheden. Livet er foran af dig :)

    P.s. Jeg fik at vide at til kvote to ansøgning, vær ærlig, vær sig selv, ikke prangende, men fortæl hvorfor du vil læse psykologi.

    SvarSlet
  4. Jeg bliver så jublende lykkelig af dig og meget ydmyg - tak for, at du læser med og tak for rådet! Jeg har et nytårsforsæt om at skrive mere, og håber du vil være med!

    SvarSlet