søndag den 23. februar 2014

Søndage

Søndage er lange. Alt for tit alt for fyldt med børnefødselsdage, kage, tømmermænd, junkfood..

I dag har jeg haft en fornuftig søndag. Sove længe, gå en lang tur m. en kop kaffe, handle ind til hele ugen, lave mad og så en film. Og det viser sig, at når man ikke bliver sløvet af fødselsdage eller tømmermænd bliver man rastløs. Jeg har meget energi, jeg slet ikke har brændt af.

Jeg prøvede at støvsuge. Min yndlings-frustrations-beskæftigelse. Man bruger energi samtidig med at praktisk arbejde lavet. Problemet er, at det var en lorte-støvsuger. Så jeg blev vred over, at jeg ikke havde min egen. Blev vred over, at der var så mange ting på de 15 kvm vi bor på. Blev vred over, at der er en helt måned til flytning.

.. Need I say at støvsugningen ikke virkede?

Så nu = rastløs og frustreret. Har lyst til at skælde ud på nogen. Hm. Må blive senere. Venter på nogen gør noget forkert ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar