torsdag den 5. februar 2015

Årsopgørelse 2014

Vanen tro, som jeg gjorde det for 2013for 2011for mændene i 2011 og for 2010 - så er det nu tid til årsopgørelsen for 2014. Og JA, det irriterer også mig, at jeg på en eller anden måde glemte det for 2012. 

Det kedelige
Kærester: 1 - den samme som sidst <3 <3 
Rygestop: 0 - men min rygenedskæring fungerer upåklageligt
Jobs: 2 - dog er det ene nu opsagt, og det andet slutter også snart. 
Frivilligt arbejde: 1

Praktik: 1 - yes yes, den blev afsluttet i starten af januar '14
Uddannelser: 2

Afslag på drømmeuddannelsen: 1
Andelslejligheder købt: 1

Penge lånt i banken: sådan rundt regnet EN HALV MILLION
Rejser: Berlin, Vestjylland, Prag - og har faktisk også været på endagsture til både Ringsted og Odense
Nye venner: 0
Mistede venner: 0
Psykiatriske forløb: Ingen, niks, nada 
Indlæggelser: 0
Gange på psykiatrisk skadestue m. andre: 0 

Graviditetsforskrækkelser: 1, men den var heldigvis bare indbildt 
Vægt tabt/ taget på: Forholdsvist stabilt

Antal måneder brugt på vennepars sofa: 4 (7 i alt)
Buketter blomster modtager: 3 (1 fra mormor, 1 fra far, 1 fra veninde, 0 fra mand)
Antal Rhododendronbuske modtaget i fødselsdagsgave: 1 - fra manden, han troede det var en potteplante
Fælleskonti opretter: 3 (madkonto, budget og opsparing)


Jeg havde aldrig klaret det uden..
1) Kaffe - Den vil nok altid have en første plads
2) Lejlighedskøb og flytning i april
3) Min cykel - der dog døde i november. Tak for 9 gode år RIP. 
4) Mit hjemmekontor - det kom først til i juni måned, men det er så dejligt. 

5) Min smartphone! Hvordan har jeg kunnet leve uden?
6) Dr. Phil på tv3 puls om formiddagen! 
7) Generelt bare fjernsyn. 2 år er lang tid uden fjernsyn for sådan en som mig. 
8) Rynkecreme. Ja. Jeg hedder Ditte, jeg er 22 år, og ja, jeg har rynker under øjnene. 

Mest brugte sætninger i 2014
1) Jeg har seriøst hovedpine
2) Jeg går i seng! 
3) Jeg hader matematik!!!

Undervurderede ting
1) Hovedpinepiller (se mest brugte sætning)
2) Mascara (går fra underlig albino type til menneske med disse mirakelmidler)
3) Grapefrugt (virkelig yndlingsmorgenmad)

4) Go' morgen DK - ser det næsten hver morgen, og det er et perfekt opvågnings- og kaffeprogram for mig! 
5) Bagning - og madlavning generelt. Havde helt glemt, hvor meget jeg elsker at bage og lave mad!
6) Gå lange tur med manden og være helt os selv 
7) Bland selv slik. Fordi det altid er undervurderet. 

Overvurderede ting
1) Skyr (så godt smager det ikke, så meget mætter det ikke og det er dyrt)
2) Christian Bitz (Han er ikke lækker, han er ikke sjov, han har ingen fornemmelse for hvordan livet som overvægtig er, han ser kun sundhed i tal. Ikke fan.)
3) Danske serier (der ikke er reality og dokumentar). 2014 var for mig året, hvor jeg kastede mig ud i serier som True Detective og Breaking Bad. Seriøst, Arvingerne, Badehotellet og Sjit Happens - go home!!!! 
BSS: Bland Selv Slik


Gåture (denne var bare med min søster)


Hjemmekontoret <3


Et glimt af min morgenmad og mine smukke egernnatbukser


2 stk. hjemmebagte grydespeltbrød

Kaffe og Go' morgen DK

3 kommentarer:

  1. Åh den med rhododendromen er god! Min kæreste kunne have gjort det samme :D

    SvarSlet
  2. Haha, hvor godt, altså!! Dejligt, at min mand ikke er den eneste, der nok aldrig bliver en Søren Ryge type ;)

    SvarSlet
  3. Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på 2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via 2347013499818

    SvarSlet