onsdag den 23. februar 2011

Michael

For en lille uges tid siden skrev jeg om voldtægt. Om, at ens grænser bliver overskredet. Og at man får skyld og skam, og at det bliver fulgt af et tabu.
En af de ting, der gjorde det rigtig svært for mig, er noget som også er svært for rigtig mange, nemlig, skylden.
Der gik et lille års tid før jeg fortalte nogen, hvad jeg havde været igennem. Men jeg kunne ikke være ærlig, for hvis jeg fortalte sandheden, ville alle sige, at det var min egen sandhed.
Så jeg løj.
Jeg sagde, at han var min mors kollega, sagde, at jeg ikke kendte ham, at han bare var en, der overfaldt mig. Digtede. Fordi sandheden er, at jeg mødte ham på internettet. At han groomede mig på facebook på en applikation, der hedder "Social Me". Og jeg følte mig så dum. Men jeg mødtes jo med ham 2 gange, hvor han var sød. Hvor han smigr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar