mandag den 25. juni 2012

Projekt vægttab: Jeg vil se sådan ud igen plus 10 kg. mindre




Regnvejr er det helt rigtige i dag. Blev pludseligt ramt af ubehagelige tanker. Ved ikke, hvad der skete. Lukkede bare øjnene i et sekund eller to og kunne mærke alle de hænder, der nogensinde har rørt mig. Alle de mænd. Føler mig så ulækker og beskidt. Ikke en eneste af dem har elsket mig. Måske er projekt vægttab i virkeligheden projekt selvudslettelse. Men jeg ejer ikke styrken, ejer ikke egenkærligheden, til at kæmpe imod. Har indtaget omkring 1000 kcal i dag, og kan slet ikke være i mig selv. Se de smukke knogler efter et par ugers restriktiv kost m. 500-800 kcal og 5 dages total faste. Må stoppe det her overspisning/opkast og starte diæt igen.

Er blevet optaget til spiseforstyrrelse behandling til august, og diætist der skal ligge kostplan for mig. I dag har jeg lyst til at aflyse det hele. Alt bliver fint, hvis jeg bare ikke ødelægger det for mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar