onsdag den 20. juni 2012

Eller alt ok

Er der ikke nogen, der gider at fortælle mig om jeg er sur eller glad eller trist eller hvad?

Det vigtigste først. Det lærte jeg i skolen. Nyhedstrekant og sådan noget.
På vej hjem fra arbejde cyklede jeg forbi M's lejlighed. Meget politi og afspærringer var ca. overalt i området. Da jeg kom hjem tjekkede jeg nyhederne og en ung mand er blevet stukket ned lige hvor han bor.
Efter 5 lange minutter beslutter jeg mig for at skrive til ham. "Hej M. Er du okay? Så politi foran din lejlighed og har lige hørt, at en ung mand er blevet stukket ned."
Ingenting. Ikke en lyd. Den nærmere beskrivelse passer ikke på ham, men nu er der gået lidt principsag i det.

Helt stille var der faktisk ikke. Lige da jeg havde trykket "send" bippede det med "Hej søde. Tak for igår, undskyld at jeg bare gik i morges. Håber, at du kom godt hjem". Fortsættelse følger på den her. Bliver verdens kedeligste føljeton. Jeg lover.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar