lørdag den 23. juni 2012

Den kedelige føljeton: Hr. kok

Som verdens mest naturlige ting dukkede han op midt om natten i en taxa. Han lugtede lidt af ham selv, og lidt af øl og mest som noget, jeg ikke engang vidste, at jeg havde savnet. 
I mens lyset langsomt brød frem udover Nørrebro blev vi enige om, at vi var her og det var nu og det var rigtigt. Han fortalte mig, hvor dejlig jeg var så mange gange, at jeg næsten troede på det. Og uden at give det mindste fik jeg lidt mere, end en smule. 


Han kyssede mig. Først på kinden, men så på munden. Og halsen og maven. Det føltes ikke ubehageligt, jeg var ikke så bange. Havde mest lyst til bare at sove (hvis jeg nu skal være ærlig), men det var også rart at blive rørt ved og holdt om. Så vi havde sex.
Morgenen efter skulle jeg på arbejde, og det var kun blevet til lidt over en times søvn. Så jeg efterlod et brev, nogle nøgler han kunne smide i postkassen og tog afsted. For at komme hjem til en redt seng og en tom lejlighed. Savnede ham med det samme.

Og imod al forventning skrev han senere på dagen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar