onsdag den 13. juni 2012

...forresten!

Min blog er igen 100% offentlig. Mest fordi jeg ikke er den skarpeste til det der teknologi, og de indstillinger jeg havde lavet gjorde, at der kun var 1, der kunne følge med. Og kunne ikke finde ud af at lave det om.

Men det egentlig ville sige var, at hvis du sidder derude og ved, hvem jeg er. Hvis du f.eks. er min søster, veninde eller andet - så ring, skriv eller mail mig. Du må gerne følge med, men jeg vil sætte pris på at vide det, så jeg kan forklare nogle af de ting jeg skriver, så det ikke bliver misforstået, overfortolket eller andet.

Husk på: Dette er mit åndehul, så jeg ikke drukner. Det er ting, jeg skriver fordi jeg ikke kan sige dem, fordi jeg sårer/bekymrer jer. Jeg arbejder frem mod at tro på, at jeg er nok værd til at dele mine bekymringer. Indtil da skriver jeg mine tanker. Skriver for ikke at blive sindssyg, skriver for at leve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar