søndag den 24. juni 2012

Hr. kok: pt. 2

Jeg hørte ikke fra ham en gang. Men hver aften kunne jeg regne med ham. Min skuffelse lå i, at det oftest var efter kl. 22 og altid havde et snert af booty call.
Jeg blev trist, og mistede fuldstændig respekten for mig selv og lysten til at se ham igen.

Men det var ikke det eneste problem. Ugerne gik ligesom rimelig hurtigt, og lige pludselig var jeg gået en uge over tid. Og det der sex havde ikke rigtig været beskyttet eller noget, der var endt i Roskilde.
Så jeg besluttede mig for at tage en test, snart.

Men det blev ikke nødvendig. Efter et par dage m. influenza-agtige symptomer startede seriøse mavekramper og efter en dag kom den så, men ikke som den plejer.
Har en seriøs mistanke, der går på, at jeg har aborteret.

Det er så tidligt, at det jo ikke gør noget. Men kunne ikke undgå den underlige følelse i hele kroppen. Og da kokken samme aften skrev på sin sædvanlige måde, kunne jeg ikke lade være med ikke at sige nej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar