mandag den 25. august 2014

Negativ

Jeg ved ikke, hvornår jeg følte mig som den største taber. Da jeg ikke kom ind på drømmestudiet eller da jeg blev afvist efter en jobsamtale. Måske var det i virkeligheden i dag, da jeg stod i køen i supermarkedet og blev nødt til at tage en graviditetstest ned på båndet.

Bare rolig, den var negativ. Og så var jeg straks på toppen igen. Så meget, som jeg nu kan være. Deprimerede fjols.

Ej, jeg blev oprigtig glad og lettet. Jeg har virkelig ikke lyst til flere aborter, men det er på ingen måde noget grundlag for at få et barn. Og det slipper jeg for overhovedet at skulle tage stilling til. Hvilket egentlig også kun er fair, nu når jeg faktisk tager mine p-piller, som jeg skal.
Nu ved jeg bare ikke, hvorfor min menstruation ikke kommer, men den dukker vel nok op, når den har lyst.

Nu prøver jeg så at strukturere mig. Købe bøger, kopiere bøger (=spare mange penge!), lave læseplan, læse, drikke dagens 5. kop kaffe og så videre.. Hold kæft, hvor er det her uinteressant - jeg tror bare, jeg læser videre og skriver om fiaskofølelser en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar