fredag den 9. november 2012

Ikke for noget. Men det jeg sender ud i den virtuelle verden pt er jo direkte pinligt. Har lige skrevet på min facebook, at jeg har grædt til de unge mødre. Hvilket er det mest ærlige jeg har været længe.

Også mit indlæg om ikke at kunne komme op og komme igang. Altså... Hvad er det jeg har gang i.

Har brug for kæmpe spand koldt vand og virkelighed ned ad ryggen så JEG KAN TAGE MIG LIDT SAMMEN OG LEVE LIVET FOR FANDEN.

Så nu vil jeg liiiiiige prøve at lade Natacha Nikitas søns fødselsdag på McDonalds ligge på nutv, og ikke i mit hoved, ogå vil jeg rydde op, børste tænder og cykle afsted hjem til min mor.
Der vil jeg sige undskyld for at være en dårlig datter, også vil jeg købe ind og gøre rent.
Bagefter vil jeg tage på mit andet job, gøre det så godt jeg kan. Så vil jeg drikke en øl med min kæreste når jeg har fri engang i nat og fejre, at han er færdig med eksamen og at han er fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar