onsdag den 7. marts 2012

Aktuelle sociale problemer

lød titlen på min undervisning i dag. Og med kun 2 timers søvn, en nat fyldt med gråd, angst, lyst til selvskade og usikkerhed på størrelse med Nordeuropa. Er sådan helt væk i ham der min kæreste, kan jeg lige pludselig mærke. Og bruger al energi jeg (ikke) har på at lægge mærke til alle de ting han gør, som beviser, at han hader mig. Og det er udmattende. Og han må ikke gå fra mig.

Så da jeg mødte til kæmpe power point slide på storskærm med følgende tekst:
Prostitution, som i indhold og former præges af de eksisterende samfundsforhold, foreligger når mindst to handlende parter under markedsmæssige betingelser køber, respektive sælger, fysisk adgang til en krop eller til andre seksuelle handlinger”- havde jeg mest lyst til at gå hjem i seng. 

Det har været den hårdeste dag længe, og jeg kan ikke skrive en opgave om prostitution lige pt. Og jeg kan heller ikke fortælle nogen hvorfor. Jeg er fanget, depressiv og har lyst til at drikke mig fuld og sove i 3000 år. Tornerose gange 30. Men hun stak sig jo også bare på den der sy-dims. Jeg er jo en sølle luder. 

Bliver nok nødt til at ryge en cigaret, ringe tilbage til min far, løbe en tur og læse. Og så sove. På den tunge måde. Har verdens længste dag imorgen, hvor jeg regner med at være ude fra 7:30 til 3-4 stykker om natten. Skole, psykolog, arbejde, aflevere plader til spansk-model-lover og slutte af med brandert. Har brug for at være fuld. Farvel.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar