torsdag den 29. marts 2012

Sådan en af dem der

Så ligger man her. På 3. døgn. Med feber og tager 5 forskellige slags medicin (okay, de er selvordinerede. Men alligevel. 5!).
Mucolysin, panodil, dulcolax, sertralin og xylometazolin-hydrochlorid.
(Brusetabletter, smertestillende, afføringsmiddel, anti-depressive og næsespray - hvis du var nysgerrig :D).
Og jeg sover, brygger te, ser en masse fjernsyn, spiser (!!!!) og det er det.
Når jeg er syg spiser jeg meget, og jeg er for træt til at gøre noget ved det. Og for træt til at få rigtig dårlig samvittighed. Så har ikke rigtig kastet op siden mandag.
MEN min søde (?) kæreste kom forbi. For at lave te til mig og klappe mig på håret og sige at det var synd for mig. Og for at se fodbold. Hmfr, drenge.... Så klapper manden mig fandeme på maven og spørger om jeg løbetræner. Jeg svarer nej, for det gør jeg ikke lige pt. Har haft pisse travlt m. alt.
Så siger han, at det må jeg begynde på, for han vil altså ikke være kærester med sådan en af dem der. Har lyst til at dræbe ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar