fredag den 30. august 2013

tvungen skriveblokade/ paranoia/ kryptisk



Det var nu jeg gerne ville skrive, bearbejde - indtryk, følelser, oplevelser
Uden at dreje sandheden
Løfte sløret

Men er bange. Jeg ved ikke, hvem der læser med. Jeg ved ikke, hvordan mine ord vil blive tolket.
Jeg ved ikke, hvad det kan gøre. Alt for åbent at være blottet.

Så derfor kan jeg ikke rigtig få formuleret hvad der sker. I mit hoved, i mit arbejdsliv, i mit privatliv.

Men inderst inde ved jeg, at netop at være bange, forvirret, overvældet, trist, depressiv, vred eller hvilken følelse man nu skammer sig over at have lige netop har behov for at blive bearbejdet.
Der findes ikke unødvendig smerte. Smerte er en indikation på, at noget skal ændre sig; om det er, at man skal fjerne hånden fra kogepladen eller gøre nogen opmærksom på en måde de behandler en på. Smerte er en indikation, en katalysator.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar