tirsdag den 27. januar 2015

Måske er det bare fordi det er så gråt udenfor

Jeg ligger i sofaen med min kaffe. I mine natbukser med egern på, og en gammel top.

Jeg har ikke været ude at løbe, jeg har ikke været i bad, jeg har ikke snakket med nogen mennesker, jeg har ikke vasket op, jeg har ikke redt seng.

Jeg har set go' morgen DK, jeg har spist en skål branflakes, jeg har spist 1/2 grapefrugt, drukket et 1/2 glas friskpresset juice...

Jeg SKAL hjem til min mor, og købe ind + lave aftensmad.
Jeg SKAL med min lillesøster til orienteringsaften på gym i aften.
Dvs. at jeg skal i bad i dag.. Og det skal jeg, når jeg har været ude at løbe. Så kan min dag starte.. Bortset fra, at jeg ikke orker noget som helst.

Jeg har slukket fjernsynet, og det eneste jeg kan høre er vores ur. Sekunderne går virkelig hurtigt. Det føles som om, at jeg ikke kan følge med - måske er det også sandheden. Vores vinkekat er drevet af sollys, så den vinker kun ganske lidt. På dage med skyfri, blå himmel banker dens arm derudaf. Den kan ikke ønske os held og rigdom nok.

Min mor fylder 52 på fredag, der skal hun have sin anden omgang kemo. Hun kunne godt bruge lidt held, og måske også lidt hjælp til at følge med tiden.

Jeg besøgte min far igår - jeg spiste et stykke kage hjemme hos ham - han har det godt. Rigtig godt, efter omstændighederne. De siger, at blodproppen har ramt et heldigt sted. Sammen mindedes (mandtes?) vi tider fra min barndom..

Det har nu taget mig over en time at få skrevet det her.. Det sædvanlige: skriv og slet, skriv og slet.. Jeg har stadig natbukser på, det enester, der virkelig har ændret sig er, at min kaffekop nu er tom - og jeg har mindre tid..  

1 kommentar:

  1. Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på 2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via 2347013499818

    SvarSlet