mandag den 25. juli 2011

Aftenens lækkerier

Jeg har altid elsket mad, og siden jeg begyndte at lave mad som 13-årig har jeg også elsket det. Og de sidste par dage har jeg haft nogle kampe med maden, så jeg besluttede mig for at prøve at gøre maden til noget positivt. Og her kommer resultatet:

 Rødspættefilet stegt m. hakket hvidløg, groft hakket rødløg, salt og til sidst dryppet m. citronsaft (Ca. 150 kcal - 100 kcal fisk, 50 kcal til becel, løg, hvidløg)
 En salat  m. bund af romaine og radicchio rosso salat, pære i tern og finthakket rødløg vendt i hvid balsamico og med pære i skiver og grofthakket hasselnød på toppen (Max 150 kcal)
 Ordinær tomatsalat m. cherrytomat, rødløg, hvid balsamico og lidt purløg på toppen (max 100 kcal)

Kartoffelbåde stegt i ovnen m. olivenolie, salt og sesamfrø (hvis man sætter ovnen på grill de sidste 2 min. er der ekstra crunch :)) (Max 250 kcal )
Det samlede måltid - alt maden er lavet efter egen fantasi. Det smagte sgu godt,og nu er jeg mæt på en rar måde, og jeg har det overhovedet ikke dårligt med at have spist det hele, og der var ca. 650 kcal så det er endda helt acceptabelt.

1 kommentar: