torsdag den 28. juli 2011

Maneater

Så har hun været i byen igen. Og scoret. Igen. Siden d. 16/6 har jeg kysset med 8 fyre. Og jeg har det ikke skidt med det. Jov, med en af dem. For vi kom også til at have sex. Men det er en anden historie.

Det er for sjov, med de fleste af dem. Der er en, der skiller sig ud fra mængden, som jeg måske godt kan lide. Men han bor i Jylland, og tiden må vise, hvad der sker :)

Og det er det jeg egentlig ville dele. Det er mit total cool og afslappede forhold til det. Der er forskellige fyre, som jeg på en eller anden måde ender med at snakke med, og vi kysser og har det sjovt. Og så skiller jeg mig af med ham før det bliver til mere. Og det er bare bekræftelse i øjeblikket, og jeg har ikke noget behov for at have en kæreste. Selvom det ville være rart at se ham der fra min ferie igen. Rigtig rart. Men jeg bliver ikke såret. Det er måske også skræmmende, hvor lidt følelser jeg har med i det hele. Men på den anden side er jeg single, og jeg har aldrig kunnet tage så let på et kys som jeg har nu. Og det er rart. At jeg bare kan smile af det, i stedet for at tænke tilbage på det som noget hæsligt, hvor jeg bare blev såret.

Selvfølgelig er der nogle aftener, hvor jeg ender med en heldigere fyr, end andre. F.eks. har der været nogle virkelig pæne nogle, som kyssede super. Hvor det bare føltes perfekt for det sekund. Men der var f.eks. også den første fyr efter bruddet med min kæreste, der i stedet for at kysse lavede sugemærker på min mund. Det gjorde ondt i mange dage efter, og mine læber var blå og hævede.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar