mandag den 11. april 2011

Dagens vrøvl og tip

Jeg har stadig en form for skriveblokade. Digte er i hvert fald lagt lidt på hylden. Jeg har bare ikke rigtig noget at sige. Jeg kan ihvertfald ikke rigtig blive tilfreds.
I stedet for skændes jeg. Med alle. Eller ihvertfald min kæreste. Har besluttet mig for, at vi nok ikke skal flytte sammen. Og han beskylder mig for langt ude ting, hvor han bagefter fortryder og siger undskyld, men jeg tager det til mig og bliver trist. Fordi jeg tror på, at der er en eller sandhed i alle løgne.
Så det kører ikke så meget på skinner, som det kunne. Men sådan er det jo med forhold. Det går op og ned.

Jeg prøver på at spise lidt mere og har idag både spist musli, æble, lakselasagne og salat. Men jeg taber mig stadig, så det er dejligt. Selvom balancen er svær.
Sjipning er godt.

Solen gør godt. Rigtig godt. Man bliver i et lidt bedre humør. Også selvom jeg har skriftlige prøver i øjeblikket, og bare sidder indenfor.

Jeg har enormt meget lyst til at læse i øjeblikket. Har lige færdiggjort "Min fucking familie", meget underholdende. Er gået igang med Woolfs "Til fyrtårnet", igen. Synes hun er svær at læse, men jeg elsker det. Elsker du også litteratur? Så har jeg et tip. Et tip, der er lettere genialt. Og faktisk ser lige nu.
Læsegruppen Sundholm - En gruppe på 4 hjemløse, der læser moderne, nordisk litteratur og anmelder det. De perspektiverer til deres inspirerende liv, og kommer med fortolkninger man ikke har overvejet. Se det.

Læsegruppen Sundholm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar