torsdag den 5. maj 2011

Om maden

Så blev det fredag. Fredag morgen, og jeg sidder og drikker en kop sort kaffe. En anden blogger har skrevet meget om mad på det sidste, og det fascinerer og skræmmer mig.
Ja, jeg drømmer om hele dage uden mad. Drømmer om en lejlighed kun til mig, med et fjernsyn, et tomt køleskab, en seng og en vægt. Fordi alle holder øje hele tiden, så jeg kan kun springe det mad over, som ingen lægger mærke til. Som frokost. Hvilket har den virkning, at når jeg er i skole er jeg træt og deprimeret lige indtil jeg kommer hjem.
Men altså, jeg har tanken, men udfører det ikke. Jeg spiser noget hver dag. indtager normalt omkring 7-800 kalorier på en dag, det ved jeg godt er for lidt, men det er det bedste jeg kan gøre. Igår spiste jeg endda 3 måltider og var oppe på 1150 kalorier. Så kan det godt være, at jeg har tabt 16 kg, men jeg spiser stadig væk.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar