tirsdag den 31. maj 2011

Du dræber mig

Du kan ikke gøre det her mod mig. Du må ikke. Kan du ikke se, at du dræber mig? Hvis du går fra mig nu, vil jeg aldrig spise mere. Hvis du går fra mig nu skærer jeg i mig selv, indtil jeg kun er en hånd, en kniv og blod. Blod, tårer og smerte.

"Jeg er bare kommet i tvivl om det hele.. Om det kan fungere med dine konstante op- og nedture."


Også sidder jeg i halvanden time og får at vide, at jeg skal argumentere for, at vi skal være kærester. De tre faste emner:
- Jeg roser ham for lidt
- Økonomi
- Rengøring

Jeg fortalte ham jo, at jeg elskede ham. D. 17. december, da vi havde været sammen i 3 mdr og 3 dage. Og han elskede mig. Jeg sagde det lige før han tog hjem til sin familie, han ville slet ikke gå fra mig, han blev bare ved med at kysse mig.
Og når jeg siger jeg elsker nogen, elsker jeg, virkelig. Elske er skridtet før ægteskab. Elske er kærlighed og kærlighed er ikke noget man giver op på. Kærlighed er hårdt, det er noget man arbejder for, noget man bygger på. Selvom vi er forskellige, meget forskellige, bør vi lære at acceptere og tolerere forskellene og manglerne, og bruge dem, så vi kan blive bedre mennesker.

Jeg skal til eksamen lige om lidt. På fredag kl. 8:00. Kan jeg ikke tilkalde nogle vikarer, melde mig syg, for jeg kan ikke ret meget andet, end at græde. Han kan ikke gøre det her mod mig.

Jeg kan ikke være noget, jeg ikke er. Jeg kan ikke fake det. Og hvis du ikke elsker mig, så efterlad mig.

Jeg er blev dræbt før, bare rolig jeg er en kat og har vist 3 liv tilbage.
Men en dag dør jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar