søndag den 29. juli 2012

I make no apologies for how I chose to repair what you broke


Torsdag
Målet var at komme ud af sengen. Brød grædende sammen, da jeg så eks M og den nye kæreste skulle på stranden på Facebook. Blokerede dem og slæbte mig selv til Frederiksberg Have, hvor jeg fik lidt sol og kvalitetstid m. min bedste veninde Lige indtil hun skulle mødes med sin kæreste.
Alene overvejede jeg om det var nu, jeg skulle gå i seng i lang tid. Igen. Indtil min telefon ringede. 30 minutter efter stod jeg på Nørrebro st. m. J.
Mødte ham en trist og fuld aften for et par uger siden. Vi tog hjem til mig, lavede mad og drak vin og øl. I kolosale mængder. Vi kyssede lidt og gik derefter i seng og SOV.

Fredag
Vågnede m. J. Savnede M. Sendte J på arbejde. Spiste og kastede op. Spiste og kastede op. Spiste og kastede op.
Omkring kl. 2 om natten havde jeg brug for at være fuld. Drak et par øl, og pludselig kom sms fra kokken; "sover du prinsesse?". Afsted med mig. Cyklede hjem til ham i regnvejret, hvor han varmede mig, kyssede mig og før vi faldt i søvn havde vi sex. Ulykkelig.

Lørdag
Vågnede alene i kokkens seng. Han var taget på job. Lukkede mig ud, og cyklede til min fars hus på Vesterbro, som min søster passer. Vi så lidt fjernsyn, spiste, kastede lidt op.
Drak en øl, også tog vi til Islands Brygge; til nogle af hendes venner. Fik ret hurtigt nok, og med min søster på bagagebæret cyklede jeg til indre by. Mødtes m. bedste veninde, hendes kæreste og hans bedste ven, T. Jeg mødte T i søndags, hvor jeg sov hos ham. SOV.
Efter meget latter, flirten og andet godt kyssede han mig. Vi tog hjem til ham, da verden igen lukkede. Kyssede meget, og lige pludselig udbrød manden; "fuuuck, hvor er jeg skæv. Kan vi gøre det her en anden gang?". Lettet gik det op for mig, at jeg ikke blev nødt til at have sex med ham. Vi sov. Tæt.

Søndagsstatus: 3 nætter, 3 senge, 3 fyre. 


Jeg nægter at hade mig selv for det. Og T kan jeg faktisk godt lide. Og jeg prøver jo bare at flygte fra mine tanker, ikke?

"You don't get to call me a whore. When I met you, I thought I had found the person that I was going to spend the rest of my life with. I was done! All the boys and all the bars and all the obvious daddy issues, who cares? I was done. You left me. You chose Addison. I'm all glued back together now. I make no apologies for how I chose to repair what you broke. You don't get to call me a whore." Meredith, Grey's anatomy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar