lørdag den 28. juli 2012

Når jeg ser ud i fremtiden forventer jeg, at jeg vil blive lykkeligere, end jeg er nu. Rigtigt eller forkert?

Udfylder spørgeskema til mit nye behandlingssted. Græder lidt.
føler stor trang til at græde - særdeles meget


Er igang med rigtig/forkert udsagn omkring fremtiden. Jeg ved ikke, hvad jeg skal svare. Kan slet ikke forestille mig en fremtid lige nu.
Fyldt at tomhed og håbløshed kæmper jeg videre, uden egentlig at have lyst. For jeg er nået til det punkt i mit liv og i mit spørgeskema, hvor jeg måske skal tage stilling til, at der findes en imorgen. Men jeg er slet ikke i stand til at overskue bare resten af dagen.
Min seng skriger på mig.
Men jeg har en million ting jeg burde gøre. For det plejer at hjælpe lidt.
Jeg har ikke tænkt mig at begå selvmord. Men alligevel lukker jeg øjnene i mørket, når jeg uden lygter cykler over vejen for rødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar