fredag den 25. marts 2011

Bom bom bom bom

SÅ har jeg forsøgt at spise lidt mere. Onsdag var lort med 300 kcal i alt, men torsdag gik med 1700 kcal. Idag er jeg ved skrivende stund oppe på ca. 200 kcal. Så skal jeg bare lære at indtage de rigtige slags kcal og på de rigtige tidspunkter.
Vægten er stabil.

Men dette er IKKE meningen, altså forhelvede. Ikke en madblog. SÅ jeg kom ikke i skole idag. For første gang i et par uger. Normalt er der et par moduler om ugen, jeg ikke kommer til. Men jeg sad og snakkede med min mor, og glemte tiden.
Det var dejligt at snakke med hende. Jeg fik vendt nogle tanker omkring samværet med min bror, der medfører samvær med min søster. Selvom jeg ikke rigtig har lyst til at se hende, fordi hun er alt for dominerende. Vi snakkede om det svage jeg, man har i grænsepsykotiske tilstande, narcissistiske forstyrrelser m.m., da jeg synes hun har et ret stærkt jeg. Men min mor mener, at et stærkt jeg kan være en forsvarsmekanisme for at skjule sit svage jeg.

Nå, men det var lidt tanker fra her er der. Hav en fantastisk weekend!  Og en ret sjov video at starte den med! Værsgo grin på et sølvfad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar