torsdag den 17. marts 2011

Tag mig lige sammen

ALTSÅ! Nu skal jeg lige lade være med at blive virkelig crazy. Er i det mindste pænere, end eksens nye kæreste. Og i går spiste jeg: Et stykke rugbrød m. ost, et stykke agurk, en håndfuld chips og 1,5 l. kaffe. Plus en øl g en cider. Jeg løb 2 km og cyklede 12 km. 

Kan mærke, at dagen i dag bliver mindre aktiv. Pokkers regnvejr og træthed. Har indtil videre spist: En skål musli, et stykke mørk chokolade og en chokofant. 
Og lavet nada motion. 

Har lyst til at sove 50 timer i træk!

Ha' en god dag! 

4 kommentarer:

  1. Lad mig lige slå fast: din ex er en lort og det er utroligt at nogen gider at have noget med ham at gøre.



    Er det klart? Videre til kosten, det er alt alt for lidt du spiser der, og det bliver ikke bedre af at en stor procentdel af de få kalorier kommer fra usundt stads. Jeg bliver sgu bekymret når jeg læser den slags og jeg sidder med en fornemmelse af at du har et rigtigt dårligt forhold til din krop.



    Solo

    SvarSlet
  2. Jeg ved det. Jeg er absolut fuldstændig 100 % klar over det. Men jeg har bare en ambivalens i forhold til min krop. Jeg er overvægtig; det er ikke pjat. Men hvis jeg begynder på at tabe mig får jeg ligesom et kick. Når folk begynder at kunne se det, rose mig, og ja, jeg har svært ved at holde det til et sundt niveau - som det faktisk var i starten. Kan berolige med, at jeg har spist massere af aftensmad i dag.
    Jeg mister lysten og glæden ved at spise, jeg kan kun forbinde mad med kalorier, og kalorier må jeg ikke få.

    Men jeg har det heller ikke godt når jeg spiser så lidt. Psykisk er jeg lykkelig fordi jeg ved, at det har resultater; men samtidig er jeg virkelig lav på energi, og alle irriterer mig.

    Så ja, tag mig lige sammen.
    Du skal ikke bekymre dig, det her plejer at være en periode på et par måneder, og så er jeg så udmattet, at jeg tager det hele på igen.

    SvarSlet
  3. Det er helt iorden at du vil tabe dig, men det der er ikke måden at gøre det på. Et lavt kalorieindtag, hvor du samtidigt spiser chips og chokolade, er ikke godt.

    Hvis du spiste fornuftigt ville du ikke blive udmattet, og ville være istand til at holde den rigtige vægt. Samtidigt ville du have det bedre undervejs.

    Det du beskriver lugter lidt af spiseforstyrrelser. Derfor min bekymring.

    Solo

    SvarSlet
  4. Som sagt har du fuldstændig ret i alt hvad du skriver.
    Det er svært at forene sig med begrebet "spiseforstyrrelse", når man er overvægtig pr. definition. Selvom det jeg har gang i lige pt virkelig er uhensigtsmæssigt, det kan jeg rationelt sagtens se. Men kan ikke rigtig forene mig med det emotionelt. Ikke lige nu.

    SvarSlet