onsdag den 15. juni 2011

Eksamen

Jeg har 24 timers eksamen i psykologi lige nu. 
Tanker om mit skænderi med min far igår, papirerne om min søster jeg fandt, kalorier, hele det her med min nye bror, at min kæreste er min ekskæreste,  vægttab på over 22 kg, alt det der er sket, det løber rundt i mit hovedet sammen med det emne jeg har trukket; "Ungdom og senmodernitet" og "Socialpsykologi" og navne som Giddens, Bourdieu, Sartre, Riesmann, Frankl og Mahler  står på indersiden af mine øjenlåg. 
Og jeg kan ikke fokusere.
 Imorgen. Imorgen kl. 10 er der kun en eksamen til huen, og huen er min fortjeneste ingen tage fra mig. - den kan ingen tage fra mig. Det er den jeg har kæmpet for. Også forhåbentlig et gennemsnit der kan tage mig steder hen, hvor jeg kan blive til noget. 


  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar