fredag den 17. juni 2011

Karakterer

Jeg er lidt tom. Lidt meget. Eksamenerne går godt - rigtig godt. 4 i mundtlig og skriftlig fransk, 10 i psykologi og historie og 12 i AT projekt. 7 i skriftlig engelsk og 10 i skriftlig dansk. Mit snit er på 7,5, som er mere end rigeligt til at komme ind på den uddannelse jeg gerne vil have. 
Lidt tom, fordi det er slet ikke karaktererne der betder noget. Kun hvis det går dårligt. Men når det går godt, gør det jo ikke en lykkelig. 

Jeg kommer tit til at skrive "man" og "en" istedet for at skrive "Jeg". Det er det, det konforme menneske gør. Man-mennesket, der ikke tager ansvar for noget. Men jeg føler, at jeg hele tiden tager ansvar, og hele tiden tager livet op til revurdering. Og har taget eksistentialistiske beslutninger. Men det var bare en tanke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar