onsdag den 16. maj 2012

E-journalen

Klokken er snart 5:30, og jeg har ikke sovet endnu.

Lidt over et var jeg ved at skrive et indlæg. Fordi de vil have mig til at tage orlov, sygemelde mig fra jobs og give mig antipsykotisk medicin. Kom pludselig i tanke om, at jeg havde fået noget medicin, som jeg ikke havde fået forklaret hvad var, da jeg var indlagt.
Gik derfor ind på sundhed.dk for at prøve at finde ud af det. Der falt jeg over min e-journal. Har læst alt de sidste 4 timer. Og jeg ved slet ikke, hvad jeg skal tænke.
Der er så mange ting, jeg ikke har vidst.

Fra B&U står der, at jeg er kraftig og usoigneret. Det ligner ikke, at jeg har været i bad. Og jeg lugter kraftigt af røg. De er blevet nødt til at lufte ud, efter jeg er gået.
Desuden har min psykolog blandet nogle ting sammen. Eller også har jeg ikke været klar nok. Hun skriver, at jeg både har sagt at jeg havde nederdel og jeans på, da voldtægten fandt sted.

Fra Stolpegården står der, at jeg til tider virker barnlig og ureflekteret.

Gennemgribende i alle 10 forløb er, at jeg åbenbart har forsænket stemmeleje, dårlig øjenkontakt, nedsat psykomotorisk tempo, er grådlabil og er mimikfattig. 


På den lukkede går de meget op i, at jeg ikke nævner dengang efter voldtægten, hvor jeg tog 10-15 panodiler som et tidligere selvmordsforsøg.
Der står, at jeg har strea destensia (HVAD ER DET??) og uregelmæssig hjerterytme (aaarh, derfor de gik så meget op i det der ekg-fis)

De skriver alle sammen konstant forkert ift. hvor mange søskende jeg har og deres køn. Generelt er der mange fejl. Også vigtige steder. Jeg skulle ikke have læst det. Troede de var der for at hjælpe mig. Det gjorde jeg virkelig. I virkeligheden har de bare hadet mig. Modbydelig læsning.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar