søndag den 6. maj 2012

Han kunne ikke elske mig

Så prøver jeg.
I mandags kom han hjem til mig, og fortalte mig, at han havde været i tvivl hele tiden. Men han havde ikke hjertet med. En nat fyldt med gråd sammen med ham blev til en dag helt alene. Hvor en veninde kom og hev mig på skadestuen. Der indlagde de mig på den lukkede.
Torsdag aften fik jeg det skidt. Min kontaktperson sad hos mig gennem det meste af natten. Hun holdte i mine hænder for at jeg skulle stoppe med at nive mig selv.
Fredag havde jeg det okay, og det virkede for stort og bare for meget for mig at skulle være der. Jeg fik overbevist en læge og udskrev mig selv, på eget ansvar og med mulighed for at komme tilbage.
Jeg ved ikke, hvad der skal ske nu.
Jeg ved ikke om jeg kan fortsætte alene ude i verden. Men ved at jeg mister den sidste af min gnist, hvis jeg mister mine jobs og stopper min uddannelse. Jeg ved ikke, hvad der skal ske.

//Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar