onsdag den 8. august 2012

Vi lades bare som om, at det ikke skete. Okay??

Min søster trækker vejret tungt. Hun ser fredelig ud. Og jeg elsker hende, men hun er alt andet end fredelig. Hendes træk og mine fejl er en farlig kombination. Der ender med, at vi begge flygter ind i en verden af ligegyldighed og promiskuitet. Men herre gud - vi har det sjovt imens. 

Min aften: 

1) Cyklede m. selvmordstanker, hjertebanken og rystende hænder
2) Mødes m. søster til kaffe inden familiemiddag
3) Familiemiddag 
4) Min moster, søster og jeg sidder tilbage. Min moster begynder at spørge ind til svingende vægt. Hudløst fortæller jeg. Vi snakker om det at være syg (hun er ved at komme sig oven på kræft-forløb). Ender med at handle om søster. Intet nyt under solen. 
5) På vej hjem til mig beslutter vi os for at drikke vin. I liter, helst. 

Min nat: 

1) Vi er fulde. Jeg beslutter mig for at være britisk for en aften. 

2) I bussen bliver jeg stoppet af en. Som giver komplimenter. I liter. Han følger efter os, kysser mig og min søster skubber ham væk. Han ved intet om mig. Andet end at jeg er britte. 

3) På vej til næste bar stopper jeg to fyre. Får den ene til at gå i mine hæle. Efter meget lidt tid kysser han mig. Jeg er fuld. Han aner intet om mig. Andet end, at jeg er britte. 

4) Flygter videre. Jeg skal kaste op. Min søster stopper mad og vand i mig, og jeg får det okay igen. 

5) Flirtede m. alle på madstedet. Spurgte om de underligste ting. "Hvis du var en fisk, hvilken fisk ville du være?" "Hvis du var en dame, hvad ville du så hedde?"

6) Madmanden kommer over til mig. Siger han skal lugte til min ånde for at se, hvor fuld jeg er. Også kysser han mig. Flygter umiddelbart efter. 

7) Ny fyr. Siger han har en artoprofil. Er forelsket med det samme. Kyssede lidt. Og var hudløst ærlig omkring, at han var min 4. den aften. Snakker i en times tid, kan ikke huske om hvad. Klokken er 6, og jeg skal hjem. 

8) Madmanden følger efter os. Min søster smider ham væk. 

9) Hjem og sove. 

Så. Jeg kom ud af min lejlighed. Og alt gik fint. 


Eller også skulle jeg aldrig have forladt min seng. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar