mandag den 13. august 2012

Egoisme

Ok. Lad mig starte med at sige, at det her er en side af mig selv, som jeg HADER.

Min bedste veninde igennem 14-15 år har været ude og rejse. Egentlig havde vi planlagt ferie sammen, men pengene var for små, så vi rykkede det en måneds tid.

Jeg plejer altid at bruge meget tid sammen med hende, så jeg har savnet hende forfærdeligt. Specielt fordi hun, før hun rejste, fik en kæreste, som hun naturligvis gerne ville bruge en masse tid sammen med.

Hun kommer hjem i nat, og jeg har glædet mig som et lille barn.

Men men men... Gæt hvem, der lige har ringet til mig? Kæresten. Sød dreng, næsten god nok til hende.

Han ville høre, om jeg ikke ville hjælpe med at sætte en lille overraskelse op for hende. Så jeg skal lave en aftale med hende om at drikke kaffe. Og i stedet for skal han så dukke op.
Har selvfølgelig sagt ja, og har tænkt mig at hjælpe - hun kommer til at blive SÅ lykkelig.

Men nøj... Jeg savner hende, og har brug for at se hende. Og der sidder et lille grønt monster i mig, der er sur over, at han har "taget min plads". Fik jeg sagt, at jeg hader den side af mig selv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar