mandag den 27. august 2012

YES YES YES



Jep. Det var gennemgående følelse for idag. Mødte op til tiden på studiet. Der var ikke flere siddepladser, så måtte stå op i siden af lokalet igennem de første par timer. Havde det som om alle stirrede.
I den første pause går jeg ned for at tænde en lille cigaret.
Prøver desperat at smalltalke med et par stykker, men de er lige som ikke så villige. Bortset fra en, som jeg følges op med igen. På vej op siger hun, at hun er SÅ vred på mine vegne, og gerne vil støtte mig. Det varmede!!

Smuttede lidt over 12 til behandling. Gik fantastisk. Har skrevet under på nogle behandlingsbetingelser, og jeg vil da gøre mit bedste for at overholde dem. Cyklede verdens største omvej og farede vild i Hellerup. Det tog mig en halv time at cykle fra Frederiksberg til Vangede. Men fra Vangede til Nv tog det 2 timer.

FIK MAIL OM, AT JEG HAR FÅET TILLADELSE TIL AT SKIFTE GRUPPE!! ER SÅ LYKKELIG OG ALT SKAL NOK GÅ. IKKE OGSÅ??

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig skal alt nok gå - det er der slet ingen tvivl om, det tager bare tid!

    Kæmpe knus!

    SvarSlet