torsdag den 2. februar 2012

Jeg lever! (glad type)

På trods af lort og lort (vægtøgning, der fik mig til at ville dø og cykel, der nægtede at køre), kom jeg igennem det. Jeg tog hen på skolen. Var udadvendt!!!!!!!!! (det er slet ikke mig).
Koksede kun lidt i det omkring frokost, da en pige spurgte mig, om jeg ikke skulle spise noget.
Men jeg havde maske og smil på og var total in charge. Tog endda initiativ til flere samtaler.
Har holdt madplanen (sådan næsten da. Har spist et æble og en skål A38 0,5 % med sødemiddel, men ikke suppe. Men gør det snart. Lover.).
Kan slet ikke vente til, at studiet rigtig starter og bare begrave mig selv i viden! Det bli'r så fedt! Skal bare lige have overstået det svære her med rusturen resten af introugen. Men det går, det går :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar