tirsdag den 21. februar 2012

Jeg elsker seriøst den pige til det uendelige univers. Hun er den eneste, der kan få usikkerheden til at klappe kaje i bare 5 minutter.


Mig: Gider du ikke godt sige til mig, at jeg er fjollet

Hende: Må jeg lige høre hvorfor jeg skal sige det? Vil gerne kunne stå inde for det.

Mig:  Fordi der ligesom er noget inde i mit hoved, der fortæller mig, at han slet ikke kan lide mig og at det hele er slut lige om lidt. Også får jeg heller ikke lejligheden. Og bliver fyret fra jobbet, fordi jeg ikke er god nok.

Hende:  DET ER FJOLLET!
Den mand må jo simpelthen være sindssygt vild med dig!! ellers ville han ikke kysse dig foran alle de mennesker! eller være kærester med dig!! DU ER DET VÆRD! det er kun på tide, at en dreng finder ud af, hvor fantastisk du er, og kan finde ud af at vise det! du er noget helt helt specielt, og det er ham der er heldig. butikken er heldig. dine naboer er heldige. jeg er heldig. jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig. og hvis han får muligheden for at lære dig lige så godt at kende, (godt og ondt!), så vil han ikke kunne lade dig gå igen. og så hænger du på ham for evigt. ligesom du hænger på mig. og hvis det er de piger der skaber den utryghed, så skal vi nok finde ud af det! bare rolig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar