søndag den 19. februar 2012

Bortset fra, at jeg lige har grædt over alt det jeg har spist, har jeg det rigtig, rigtig godt

 Mange af mine dage ser sådan her ud. Sidder bevæbnet med overstregningstusch og læser som om verden ville gå under, hvis jeg lod være. Det er benhårdt, men samtidig så dejligt. Elsker mit studie!

 Lige før studiestart brugte jeg meget tid på at lave et par ændringer på mit værelse. Blandt andet fik jeg den idé at bruge mit smukke tøj (som jeg aldrig bruger) som billeder. Derfor kom den flotte, prikkede vintage-kjole på væggen sammen med den vinrøde baret og pelstasken. + smukke fransk Vogue billeder på opslagstavlen, som jeg skifter lidt ud og lidt poesi.

 Stadig yndlingssted i Kbh. Søerne. Har taget 100 billeder fra samme sted, men elsker at være der. Der er så smukt, også med sne på.
Fineste tulipaner som jeg fik af ham der den søde. Som altså måske lidt er min kæreste nu. Og har fået job. Og lejlighed. Det skal nok, skal bare lige tabe de der kilo. Så er den der. Du ved, lykken. Er i total ekstase. Og fremtiden kan stadig bare komme an. Skal bare lige stoppe det der overspisning før det bliver for klamt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar