søndag den 18. september 2011

Den selvopfyldende profeti


Kæmper en kamp. Mod mig selv. Har det mildest talt elendigt. For den her kamp kan tage hele mit liv at vinde. For i det her efterårslys skinner sandhederne mig lige i øjnene.
Også dem jeg ikke bryder mig om.

Jeg troede aldrig, at jeg var en luder. Jeg følte mig som en, følte mig billig, følte, at mine grænser ikke var noget værd. Men troede aldrig, at jeg var en. Det lyder måske fjollet, når jeg nu faktisk tog penge for sex. Det der bare er gået op for mig i løbet af de sidste 24 timer er, at jeg i hele min seksualitet er prostitueret.
Det vigtigste for mig er hans orgasme. Det er, at han er glad. Det eneste, der kan få mig til at være i fokus er, hvis det er vigtigt for ham, at jeg får noget ud af det. Det gør jeg ofte ikke. Faktisk er det år siden jeg gjorde. Og jeg har heller ikke lyst til at få noget ud af det. Det bliver for personligt. Så kommer han for tæt på.
Og det må han ikke. Han må helst ikke vide noget om mig. For alt han ved, kan blive brugt imod mig.
Jeg er så forberedt på, at jeg ikke er god nok til andet end et knald, at det er det der bliver min skæbne.
Det bliver en selvopfyldende profeti, fordi jeg bygger så mange murer op omkring mig for at undgå at blive såret, når det sker. Og hver gang det sker, gør det så ondt at blive bekræftet i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar