torsdag den 29. september 2011

Vægt, vægt, vægt

Jeg gør lige det her hurtigt. Ellers får jeg det aldrig ud af hovedet.
Har fået ny vægt, den gamle var i stykker. Den nye vægt viser to kilo mere, end den anden. Ikke fordi jeg har taget på, men fordi den anden bare vejede mindre. Det er jeg fuldstændig overbevist om.
I stedet for at stresse over det, selvom det selvfølgelig gør mig virkelig ked af det. Jeg var lige på et BMI, der viste, at jeg var normalvægtig, er jeg nu lige på grænsen til overvægtig igen. Også selvom mine knogler er over det hele - og jeg elsker det, mer af det (hjælp mig, gud....).
Så jeg var på 76-77 kilo, men da jeg stod på vægten igår viste den 80,3. I dag var den dog nede på 78,9, og jeg har ikke tabt mig 1,4 kg på en dag, så må bare have haft meget vand i kroppen.
Har planer om at spise lidt mere på ferien, dyrke lidt mere motion og drikke drinks. Med lidt omtanke, ikke? Kunne være fedt, hvis vægten var på 77,9, når jeg kommer hjem på fredag.

Jeg talte forresten med min bedste veninde om vægt og mad i går. Det gør vi sådan set tit, men jeg er ikke rigtig ærlig. Det var jeg igår. Fortalte, at det var svært for mig at spise og de følelser jeg får, når jeg har spist. Hun blev meget bekymret, og jeg kan jo godt høre, at jeg lyder fuldstændig sindssyg. Og sådan føler jeg mig også. Men jeg vil jo bare tabe mig. Fortrød, at jeg havde sagt noget, lige efter jeg havde nævnt det. Det er bare svært, at det fylder så meget i mit liv, men bliver nødt til at være en hemmelighed, for ellers vil alle begynde og holde øje og stoppe mad i mig. Hvilket jo er komplet latterligt, når jeg ikke engang er tynd.

Det var bare det, jeg havde brug for at skrive, inden jeg tager på ferie. Jeg skal nok gøre det bedre, jeg skal nok prøve mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar