onsdag den 14. september 2011

Hellere fortryde det man gjorde, end det man lod være med?

Det er en af de klicheer nogle mennesker lever deres liv efter. Og i situationer, hvor jeg godt vidste, at jeg gjorde noget fuldstændig hovedløst er det den sætning jeg har trøstet mig selv med.
For den kliché man burde leve efter er, at man skal følge sin intuition.

Alligevel er det den falske kliché jeg nu sidder og messer. Imens jeg har lyst til at græde. For et par uger siden kontaktede min gamle eks mig. Ham, jeg var kærester med i 08/09. Samtalen har langsomt, men sikkert, bevæget sig derhen af, hvor spørgsmålet så igår kom; "Har du lyst til at se mig igen?".

Og ja, lysten er der. Men det er jo ikke det spørgsmålet handler om. Og det er slet ikke det, jeg skal tage stilling til. Det jeg skal vælge er, om jeg vil have ham i mit liv. Om jeg vil give ham muligheden for at såre mig igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar