lørdag den 17. september 2011

Lort, lort, lort, lort

Det er jo klart vi havde så god sex. Eller at han havde. Jeg var jo ligeglad. Havde ingen forventninger, havde ingen grænser. For helvede, jeg var jo en man kunne købe. For mig handlede sex aldrig om mig. Det handlede om ham, og om hans orgasme. Jeg var altid bange for ikke at være pengene værd.
Så jeg lyttede til hvert eneste lille støn for at finde ud af, hvad han kunne lide. For at jeg kunne være god nok.
Det kan godt være, at han aldrig har haft så god sex. Men det betyder vel bare, at han aldrig har været sammen med en prostitueret.
Jeg hader mig selv. Jeg hader, hader, hader, hader mig selv. Hader alt jeg har gjort. Hader den jeg er. Jeg forstår godt, at han ikke kunne elske mig. Det kan jeg heller ikke selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar