fredag den 16. september 2011

Vi flytter kun kommaer

Livet er for kort. Ihvertfald til at lade sig deprimere og true med flytninger og verdens undergang pga. en dansk, rød regering. Det betyder noget, men så meget betyder det ikke.
Vi vil alle sammen det samme. Vi vil have at syge kan få behandling, at arbejdsløsheden er lav, at væksten er høj, pengene er i overflod og uddannelsen blandt de bedste. Er der nogen, der siger nej til dette?
Det eneste valgets resultat betyder er, at vejen til det samfund vi gerne vil have bliver lagt om. Lagt om på en måde så der stadig er plads til alle. Dem der har de bredeste skuldre må bare bære på mere. Men ingen laster så meget på de brede skuldre, at de falder sammen. Og hvis de skulle briste alligevel har deres egne penge sørget for korte ventelister og minus brugerbetaling :-)
Som en af mine venner udtrykte sig "Vi flytter kun kommaer i dansk økonomi-politik"


Forresten stemte jeg på SF's Özlem. For min stemme skulle gå til forbedring af psykiatrien, det har jeg drømt om siden jeg var 14. Og det kryds, det føltes fandeme godt. Nu håber jeg bare, at hun kommer ind.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar