torsdag den 15. december 2011

Det ser ikke altid pænt ud, når man hader sig selv





Har spist alt for meget i dag. Og har ikke været på toilettet i et par dage, og har ikke kunnet tage mine HUSK, fordi jeg har været meget ude og kan altså ikke være ude, når jeg har taget dem. Er så bange for, hvad vægten siger imorgen til min ugentlige vejning. Hvis jeg skal følge den overordnede plan og nå mit mål til februar skal jeg veje 73,3 kg. imorgen. Men hvis jeg bare skal have tabt mig 1 kg. siden sidste uge skal det være 74,4. Er gået fra BMI på 33 til 23 på 10 måneder. Er lige blevet tagget på nogle billeder fra februar i år, taget lidt efter det her havde fået magten over mig. Ser tyk og ulykkelig ud. Og det er jeg stadig. Men kan slet ikke holde ud, at jeg har set sådan ud. Vil helst forsvinde, helst lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar