onsdag den 28. december 2011

Så meget kvalme. Har lyst til at kaste op, eller dø.

I dag har jeg spist:

5 skåle branflakes (ca. 200 gr.) med ca. 1 l. minimælk
5 småkager
11 skumfiduser
2 æbler
3 rugboller
2 stykker rugbrød
6 frikadeller
1/4 kransekage
10 Pebernødder
1 stk. toastbrød
20 gr. ren nougat

Det her er lort. Hvorfor gør jeg det her? Hvorfor kan jeg ikke stoppe? Det virker som om, at min eneste mission er at give mig selv kvalme. Og hvis ikke jeg gør det via sult, så skal jeg fandeme bare æde løs. Spis dig selv ihjel.

2 kommentarer:

  1. Dit forhold til mad og din krop, er virkeligt usundt. Hvad skal der til for at du får det godt med dig selv, får noget selvværd? En ting er sikkert - det har ikke noget med tal på en vægt at gøre.

    Det med mad skrev du ikke om i gamle dage. Har det været der hele tiden, eller er det noget du først er blevet plaget af de sidste par år?

    SvarSlet
  2. Kære Solo. Din kommentar ramte et eller andet, og jeg tror jeg vil svare i et helt indlæg. Skal bare lige tænke lidt, du ved (:

    Godt nytår!

    SvarSlet