torsdag den 26. januar 2012

Je suis désordonnée

Jeg har spist i så store mængder og hver dag fejler jeg, selvom jeg hver aften planlægger, hvordan jeg skal blive lykkelig og sulten. Jeg kan ikke holde andre mennesker ud, jeg hader mine regler, har ødelagt min stepmaskine og min højre fod er hævet og blå, men har alligevel gået 10 km på den i dag, jeg føler mig grim og fed og er løbet tør for afføringsmiddel, jeg har haft sex med guitatisten igen,, jeg kan ikke se fjernsyn mere, for det eneste jeg tænker på er, deres kroppe, ser en ny fyr, spansk-modellover vil ses, har ikke set min bedst veninde i en uge, og jeg taber mig ikke, vejer 73 kg, hader mig selv, vil skære i mig selv, fuck fuck fuck så han mine ar?, jeg skal se min eks for første gang i 2 år, jeg har lovet min lillesøster at shoppe med hende imorgen, men jeg har ikke lyst, alle minder jeg har fra det sidste år involverer mad, min mormor skriver bekymrede sms'er til mig fordi jeg begyndte at græde sidst vi sås under middagen, jeg er så ulækker, jeg forstår ikke, hvad der er tiltrækkende ved mig, får så mange komplimenter i øjeblikket, alligevel hader jeg mig selv og alt jeg gør og alt jeg siger og alt jeg tænker og alt jeg skriver og jeg har lyst til at græde og skære, for de elsker mig ikke, og måske skulle jeg snakke med nogen, men jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, så jeg siger alt er fint og så er der ikke mere at snakke om og alt er fint, ikke?  jeg er kun en luder, mens vi havde sex i tirsdags borede jeg neglene ned i mit lår, det gjorde så lorte ondt og det gør det hele tiden, og han siger jeg skal tage en fortrydelsespille, jeg siger jeg har gjort det, men vil hellere bruge pengene på afføringsmiddel, jeg kan ikke se min mor blive sygere nu, det gør alt sammen for ondt, jeg vil flytte, jeg vil flytte lige nu, jeg kan ikke mere, jeg har brug for en ny start, et nyt liv,  jeg har ikke lyst til at findes og fuck - jeg skal starte uddannelse torsdag.

JEG VIL IKKE HAVE DENNE HER FØLELSE SOM JEG IKKE KAN DEFINERE
OG IKKE KAN SLIPPE AF MED 
JEG VIL IKKE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar