lørdag den 7. januar 2012

Årsopgørelse 2011 - generelt

Kærester: 1
Rygestop: Utallige
Mennesker jeg har såret RET meget: 0 - tror jeg
Retssager: 0
Studenterhuer: 1 :D
Jobs: 2
Uddannelser jeg er blevet optaget på og starter på til februar: 1
Rejser: Nice, Kreta, Mallorca, Nice, Sverige.   
Fuldskab: ... uoverskueligt 
Søskende jeg har kontakt med: 5
Ting jeg ville ændre: alt
Psykiatrisk behandling: Nada
Uoverskuelige nedture: Kronisk nedtur. Så 1, vel.
Indlæggelser: 1
Lejlighed: 0
Sexpartnere: 3 (eks, den biseksuelle, spansk-model-lover)
Kilo tabt: 35
Tilfredshedsprocent: 50 %

Jeg havde aldrig klaret det uden:
1) Min bedste veninde
2) Kaffe
3) Rødvin
4) Sarkasme
5) Selvironi

Overvurderede ting:
1) Ipads (forstår altså ikke pointen. Måske skal man eje penis for at forstå)
2) Duftlys (helt ærligt)
3) Politikere (hvis 2011 har lært os noget er det, at de alle sammen er nogle magtsyge, korrupte tosser) 

Undervurderede ting:
1) Rent sengetøj
2) Strømper, der er varme fra radiatoren
3) Christel Wiinblad

Ord jeg vil bruge i 2012:
1) Succes
2) Pusseløjerlig
3) Ufunky
4) Pertentlig (generelt ord, der starter med p)

Ambitioner for 2012:
1) start uddannelse
2) flyt hjemmefra
3) hav det godt
4) tabe mindst 13 kg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar