torsdag den 26. januar 2012

Surt opstød

Hader når man prøver på at fortælle nogen noget, og de så siger: "du behøves ikke, hvis du ikke har lyst". Det ved jeg jo godt, at jeg ikke BEHØVES. Men hvis du vil lære mig at kende er det ligesom nødvendigt.
Nææ, det, det i virkeligheden betyder er: "jeg kan mærke, at du skal til at fortælle noget, der har været ubehageligt for dig. Og jeg ved ikke, hvordan jeg skal reagere på det. Så stop. Nu."
Og det er noget pis. Det svære er også en del af livet, i hvert faldt mit, og det bliver nødt til at være noget jeg snakker om - hvis du vil forstå mig. Hvis du vil vide, hvorfor jeg er mig. Og jeg forventer ikke nogen speciel reaktion, hvis du går helt i sort kan du altid bare klappe mig på skulderen. Det er bedre, end at du ikke rigtig kender mig. Egoistiske svin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar